top of page

OBCHODNÍ PODMÍNKY
 

KDO JSME?

Jsme Marika a Jirka Kučovi, milovníci dobrého jídla a všeho s ním spojeného. Právě díky tomu jsme před pár lety začali psát blog Kitchen story a také jsme založili e-shop Manželé v kuchyni. Věříme, že dobré jídlo a pití spojuje, a chtěli jsme vytvořit prostor, kde by si každý mohl užít klid bez zbytečného shonu. Prostě místo, kde se tak trochu zastavil čas. Proto vznikl projekt Chalupa mezi sklepy. 

 

Jiří Kuča

IČO: 87981530

DIČ: CZ8702255463

Kališnická 2889/14, Praha 3

 

JAKÝ JE SMYSL TOHOTO DOKUMENTU?

Je důležité, abychom spolu měli hned od začátku jasno. Abyste věděli, na co máte právo vy a na co zase my. A aby nikoho z nás v průběhu vaší rezervace a následného pobytu na Chalupě mezi sklepy nic nepřekvapilo.  

 

CO POSKYTUJEME?

Budeme rádi, když u nás strávíte hezký čas, při kterém dobijete baterky. Abyste si u nás pořádně odpočali, stanovili jsme minimální počet nocí na 2, maximální délce pobytu se meze nekladou. 

 

V případě, že budete chtít pobyt u nás darovat svým blízkým, připravili jsme pro vás voucher. Můžete si jej objednat v online podobě, ale rádi vám jej zašleme i fyzicky poštou. 

 

PRO KOHO JE NAŠE UBYTOVÁNÍ?

Věková hranice je neomezená, ať už chcete přijet se svými přáteli anebo s celou svou rodinou, dětmi nebo babičkami, jste srdečně vítáni. Pro ty nejmenší máme připravenou jednu cestovní dětskou postýlku, větší děti se mohou vyspat na několika přistýlkách.

 

Jen nám dejte dopředu vědět, co budete potřebovat, abychom pro vás vše připravili, a vy se tak nemuseli o nic starat. 

 

A CO DOMÁCÍ MAZLÍČCI?

Prosíme, nechte domácí mazlíčky raději doma. Pokud to ale není možné, napište nám zprávu a pokusíme se na tom nějak domluvit a udělat případně výjimku. Důležité je, abychom o tom věděli dopředu a domluvili se na detailech. 

 

JAKÁ JE CENA ZA UBYTOVÁNÍ A DALŠÍ SLUŽBY?

Cenu za všechny naše služby najdete na webových stránkách. Konkrétní částka za noc je vždy za celý objekt. Nezáleží, jestli na chalupu přijedete ve 4 nebo 10 lidech, vždy zaplatíte stejně. Pro naše hosty je vždy závazná cena, která je uvedena v potvrzovacím emailu, který obdržíte vždy po odeslání rezervace na webu. Částku je nutné zaplatit dopředu v plné výši. Je v ni již zahrnutý rekreační poplatek, který za vás odvádíme obci, finální úklid a spotřebované dřevo do kamen. 

 

CO KDYŽ BUDETE CHTÍT REZERVOVANÝ POBYT ZRUŠIT?

Pokud jste si pobyt u nás rozmysleli nebo vám do toho něco prostě přišlo, můžete zrušit svou rezervaci kdykoliv před příjezdem, počítat ale musíte s případnými storno poplatky. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu na adresu chalupamezisklepy@gmail.com. Potvrzení o zrušení vám pošleme do 3 dnů od doručení vašeho emailu. 

JAKÉ JSOU STORNO POPLATKY PŘI ZRUŠENÍ POBYTU?

Pokud nám zrušení oznámíte do 10 dní před začátkem pobytu, tak se to obejde bez poplatků a peníze vám pošleme zpět na váš účet. Případně společně vybereme jiný náhradní termín pobytu, který vám bude lépe vyhovovat.

 

Pokud ale budete svou rezervaci chtít zrušit méně než 10 dní před začátkem pobytu, znamená to propadnutí 30 % ze zaplacené částky. Zbytek vám pošleme zpět na účet.

 

Při zrušení rezervace později než 3 dny před začátkem pobytu propadá 100 % zaplacené částky.

 

MŮŽEME ZRUŠIT VÁŠ POBYT?

Proč bychom to dělali? Přesto se ale může stát, že se například něco na chalupě pokazí a bude potřeba to opravit, takže nám nezbude nic jiného než s velkou lítostí váš pobyt zrušit. Slibujeme, že se tak bude dít pouze ze zvlášť závažných důvodů. Samozřejmě vám bude uhrazená částka i s naší omluvou zaslána na účet nejpozději do 3 pracovních dnů.

CHTĚLI BYSTE POBYT U NÁS DAROVAT?

V tom případě jsme pro vás připravili dárkové poukazy, které udělají vašim blízkým radost. Dárkové poukazy vám můžeme poslat poštou nebo v online podobě, pokud náhodou nestíháte a potřebujete dárek na poslední chvíli. Jednoduše si sami vyberte výši částky poukazu. Každý dárkový poukaz bude mít svůj unikátní kód a bude moct být použit pouze jednou. Stačí poslat poslední 4 čísla/písmena kódu a my už se o zbytek postaráme. 

 

Pro rezervaci pobytu za použití voucheru stačí poslat jeho kód do emailu na chalupamezisklepy@gmail.com , vybrat si termín z rezervačního kalendáře a my už vám ho zarezervujeme. Platnost každého poukazu je maximálně jeden rok. 

JE MOŽNÉ VOUCHER VRÁTIT?

Ano, ta možnost tady opravdu je. Pokud si to do 14 dnů od jeho zakoupení rozmyslíte, můžete nám ho vrátit. Částku za voucher vám v tomto případě vrátíme v plné výši na váš účet. Stačí poslat storno s číslem voucheru na email chalupamezisklepy@gmail.com a my už se o zbytek postaráme.

 

JAK SE NA CHALUPĚ CHOVAT?

Budeme rádi, když se na chalupě budete chovat jako doma. Jen berte na vědomí, že celý prostor chalupy je nekuřácký a prosíme, abyste to respektovali. Pokud byste nedopatřením něco rozbili dejte nám určitě neprodleně vědět. Museli bychom tuhle situaci řešit kvůli dalším hostům. V případě větší škody bychom po vás vyžadovali adekvátní kompenzaci.

 

Na Chalupě mezi sklepy i přilehlém pozemku jste na vlastní nebezpečí a neneseme za vás žádnou zodpovědnost. 

MŮŽETE SE NA NÁS V PŘÍPADĚ POTŘEBY OBRÁTIT?

Chtěli bychom, abyste se na nás obrátili vždy, když to budete potřebovat. Ať už na email chalupamezisklepy@gmail.com nebo na telefonním čísle 776645148. Pište, volejte nebo použijte WhatsApp, budeme se snažit být stále na příjmu. 

 

Zákon po nás však požaduje, abychom vás informovali i o mimosoudním řešení případných sporů, takže tak činíme i s vědomím, že náš host to zcela jistě nikdy nevyužije:

a) Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

b) Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy chalupamezisklepy@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího. 

c) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky. 

d) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

A NĚCO NA ZÁVĚR

Tyto obchodní podmínky jsou a budou nedílnou součástí objednávky voucheru či rezervace ubytování v naší Chalupě mezi sklepy. Věříme, že si to u nás užijete a budete se k nám rádi vracet. 

bottom of page